Wednesday, June 23, 2010

Bila Fikiran Melayang..~

Bila Rindu....

dikeheningan malam,
termenungku berseorang
tak lena mata dipejam
terdengar suara terngiang
suara merdu yg di sayang
bagai kau didepan mata
ku capai tapi tak kenal
sukarnya memendam rasa
ingin ku luahkan kata

bila rindu,terkenang mu siang terasa sayu
syahdunya jiwaku bila malam,makin kelam
jauh terbang diriku melayang
aku rindu,sentuhan mu ku rasa sayu
inginkan jiwamu selubungi,jiwa ini,bawa ku dlm pelangi
melepasi segala hati ini

jauh angan ku lena,ku rasa kita bersama,kau bawaku ke sana
ke alam kisah yg lama,kenangan di dlm jiwa..
bila tersedar semula,disisiku kau tiada
sukarnya ku pendam rasa,ingin ku luahkan semua ooooouuu

bila rindu,terkenang mu siang terasa sayu
syahdunya jiwaku bila malam,makin kelam
jauh terbang diriku melayang
aku rindu,sentuhan mu ku terasa sayu
inginkan jiwamu selubungi,jiwa ini,bawa ku dlm pelangi
melepasi segala hati ini

sesunguhnya kita mestilah
wujudkan sefahaman dan hormatmu
hormati,ikhlas,kasih,
-------------------
makin tak ada,bertemu semula

awan yg mencas semesta
menyampaikan pesan kesunyian kanda sendiri
kesepian yg menyelubungi hari hari ku
disajikan doa2 ku kerana rindu
yg menanti kau dtg dan pergi seperti mimpi2 ku,fantasiku,
bukan dongeng lagi sayup kedengaran
disisi cuping,disetiap corong,lorong,yg lohong
benar!ku tak bohong,bila hati menyanyi..

bila rindu,terkenang mu siang terasa sayu
syahdunya jiwaku bila malam,makin kelam
ooohhohhoo
aku merindu,sentuhan mu ku rasa sayu
inginkan jiwa selubungi,jiwa ini,bawa ku dlm pelangi
melepasi batas

oh bila rindu,terkenang mu sayang.,ku terasa sayu
syahdunya jiwaku bila malam,makin kelam
jauh terbang diriku melayang
aku rindu,sentuhan mu ku rasa sayu
(ku rindukan sentuhanmu)inginkan jiwamu selubungi,jiwa ini,bawa ku dlm pelangi
melepasi batas diri ini

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

bila terasa rindu..
kadang2 nak diluahkan pada orang yang tertentu memg payah..
rasa berat je mulut nak bercakap...
ntah ape yang nak aku malukan pon xtau la..
nak cakp kat die..
takut die cakap aku ni buang tebiat lak..padan muke aku..
nak cter kat mber2..
kang diowg cakp..
harp muke je ganas...dalam ati ade taman pmainan!hahaha..

dat y...aku just bley mnaip je..
at least x smua la yg tau...huhuhu

tapi bg aku biar la...
bese la sume ni..kadg2 perasaan rindu ni nak datang..
tibe2 je..kte xtau pon..
aku nak wat cmne kan..
kn telan ubat la klo nk cepat lupe..huhu

pada orang yang sedang aku rindukan..
harap2 die de instinct yg tau aku rindu kt die..
klo x dapt nk wat cmne kan..
mne nak dapat magik2 ni..=P

tp rindu yg palg utama bg aku adalah family aku la..
umi, adik2 kat kg..ayah..
x sabar untuk pulg ke pgkuan kluarga smula..
rse pnjg je mse aku nk abiskan belajar..
praktikal lagi...huhuhu..

dah,,cukup2 la mnjadi tukg karut...
kte pi layan bola lak la..hehehe...
bye3..!!!
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment