Friday, August 12, 2011

::...Akhirnye ber"graduate" jua..huhu..::



Malas nak membebel banyak2..
skng aku nk post pic2 aku time aku konvo ari tu..
lame dah nak post dlm ni..
tapi busy punye pasal..ari ni baru leh upload..huhu~


sesi 1..-->> mase mula2 sampai..
bleh lak diorg ni melantak makn kentuki..
aku time ni cam nervous2..selera pon ilang da..
walaupun terlalu jarang sekali berlaku aku menolak rezeki makanan sebegini..huhu~

menyesal tol aku x makan..abis burger aku..!!



aku tpakse cover macho wlaupun hati tgah x aman damai dan harmoni time ni..



sesi 2--->> time nak pakai jubah...~
time ni aku memang serabut abis..
ntah cmner ntah nak pakai bende alah jubah tu smua..
nak cari member2 smua dah bsepah ngan family..
nak tnye org segan..
last2 nsib bek la jumpe 2 awek kelas aku ni..
2pon nsib bek diorg xde ngan family..
thanks eliey n mimi..nasib bek ade korang..huhu~


awek ni la yg tolg aku pkaikn jubah tu smua..
lame gak la diorg nak setelkan aku..haha
mak aku pon masuk campur skali..
dah mcm model aku time ni..
nak amik ati diorg punye pasl..kene la posing 1 kali..!!hehe~


sesi 3-->> sesi dalam dewan...~~


tapi sebelum masuk tu kitorang kene berarak ramai2 dulu...
pehh..memg bangge la beb time ni..
berarak pakai jubah ngan topi segi empat..
skali tengok aku cam owg nk amik ijazah..
2 kali tgok dah mcam harry potter..haha~


berarak2 pon sempat gak benti amik gambar..


suasana dalam dewan SITC


orang dalam dewan punye la ramai..
time naik pentas x sanggup nak tengok orang kat bawah..
lutut cam nak tcabut..kaki cam xde tulang dah..huhu..
tapi syukur xde aksi2 memalukan dari aku semase trima ijazah ari tu..huhu.
nak tunjuk pic aku salam ngan Tan sri xdapat lak..
pic diorg pos x sampai2 lgi..nnti2 la aku tunjuk..hehe.


sesi 4 ---->>> lepas kuar dewan..


pic ngan member baik aku.."atok"..


with my mum and sis..also cute teddy bear.
thanks umi coz belikan aku bunga..
xpenah2 lagi ade orang belikan aku bunge2 cmni..
u're the 1st one..=)

hmm...macho gak mamat nih..hak3

with my family..
takde yang lebih bmakne selain senyuman bangge dari mereka..=)


banyak lagi pic nak tunjuk..tapi biar la simpan dalam laptop je..
kejayaan ni aku kongikan kepada mereka yang sentiase berdiri di belakang aku.
sejak dari awal hingga akhirnya aku berjaya..

~..my parent..~
~..my sis and brothers..~
~..my lecturer..~
~..my best friend's forever..~
~mereka2 pernah memberikan sumber inspirasi kepada aku secara langsung atau tak..~



So..sape2 yang masih study lagi..
blajar rajin2 yek...
amik la pic konvo aku ni sebagai sumber inspirasi..
korang print pastu tampal kat bilik tidur korang...hahahaha!!
anywhere...aku dah ber "graduate"..!!!
jangan jeles yek...
piece yoo....!!!!!!






www.tips-fb.com

2 comments:

  1. ~~~k.dila mken chomelll....wak li mken tinggi....
    windu same kt dila....hehehehe..by da wy,congrate ea wak li....teruskn perjuangan ea....>_< kihx3..

    ReplyDelete