Sunday, October 24, 2010

<<....Jasa Terakhir kat UPSI....>>

Mengisi kekosongan mase yang ade untuk berkongsi tentang pengalaman aku pada minggu kuliah ke13 lepas..
sebagai seorang budak psikologi sukan kat UPSI ni..
minggu2 akhir kuliah memang mnjadi musim bagi budak psikologi sukan untuk memBUSYkan diri..
sibuk dengan macam2 bende nak kene buat...
dengan asignment yang berlambak2..tesis yang proses jap2 terbengkalai..huhu.
tambah lak ngan program2 yang nak kene handle..
memang tak cukup tangan nak setel sume skali..
ape2 pon..BUSY aku bukan memBUSY BODY..
tapi busy ngan aktiviti yang tak dapat untuk dielakkan..
jom tengok ape bende yang aku BUSY kan..huhu



.......................................................................................................


1st....
pd 20hb Oct...
aku dipertanggungjawabkan untuk mengHANDLE satu program...

ni la programnye..."Stress Management Day"..


handle program stress mnyebabkn aku stress..!!huhu..
stress sebab aku dilantik secare rasmi untuk jadik seorang psikologist yang akan membuat rawatan rileksasi pada klien...
rileksasi..?? msti korang tkebil2 tak tau kan..hehe
rileksasi tu mcm dgar ceramah gak la..tp lbih pada membayangkan smthing mgikut pe yg orang cakp..
owg tu kene baring..pejam mata n dengar ape yang aku cakap...
hhmm...lebih kurang la camtu...hahaha.



yang ni sebelum aktiviti start...

yang ni time aku tengah membebel bagi rileksasi..=P



yang ni lepas diowg dengar pembebelan..tengok muke budak2 heppy je kan??hihi


payah nak handle rileksasi ni...
sebab kite kene betul2 concentrate dengan ape yang kite cakap..
kalau tak memang diorang tak rase ape2 effect pon..
ape2 pon...aku mampu jalankan tugas ngan baik..
and budak2 yang dapatkan rawatan pon bagi respond yang positif..
so..kire tak sia2 la air liur aku membebel kat diorang..hehe.
korang pon kalau de yang stress pasni leh la jmpe aku yek..
sila buat appointment dulu then amik angka giliran kat kaunter..=P


...................................................................................................................


22hb Oct lak aku kene handle satu lagi program...
kali ni aku just kene bawak budak2 psikologi batch aku gi lawatan sambil belajar kat ISN (Institut Sukan Negara)..
sebelum nk gi memang macam2 problem..
sampai b'timbun2 jerawat kuar kat kepala sebab banyak sangat masalah nak pikir..=P
tapi syukur semua dapat disetelkan..huhu.


ehemm..mr. president yang dok kat barisan tengah paling kanan sekali..=P


ape2 pon syukur semuanya telah berjaya dilaksanakan ngan baik...
bukan mudah nak handle dua program dalam mase yang tdekat..
tapi rase tkilan gak la sebab pasni dah takde lagi nak wat program2 camni time study..
sebab aku dah nak pi praktikal pasni..huhuhu...

lastly...credit to all my buddies ERUDITE sport psychologist..
coz bagi aku kpercayaan untuk handle program ni untuk korang...hehe.


One Team..

..............................................................................................................


sebenarnye ni bukan program yang terakhir untuk aku sem ni...
banyak lagi yang akan menyusul sebelum cuti sem nnti...

Program Basikal Lasak kat Kepong....

Malam Fakulti Sains Sukan...

Malam Pra Graduasi batch ERUDITE kat KL...

Hari Psikologi Sukan kat Genting Highland...


waaaaaaa...banyak bende nak kene join...huhu
tabung pon makin kering dah...
asyik kene korek je bayar sume ni..hahaha!!


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment