Monday, October 11, 2010

Aku Yang Tengah Bengang..!!


Andai kau tahu....
dua bulan aku menghabiskan masa berkelana di tempat orang....

Andai kau tahu...
Susahnya hidup tanpa kewangan yang kukuh time tu...

Andai kau tahu...
aku bekerja keras sepanjang waktu....

Andai kau tahu....
Aku korbankan masa dan tenaga....

Andai ko tahu....
A tu amat penting bagi aku.....

Pasti ko tahu aku tengah bengang dengan keputusan yang aku dapat...
Aku rase cam nak mengamuk...
nak belasah je muke ko...whatever who u are....!!!!

sebab ko tak pernah paham prasaan orang lain...
sebab ko tak pernah pikir ape effect pada aku bile ko wat camtu....
ko just menilai ikut suke suki ko..
tapi ko tak tahu langsung apa sebenarnye berlaku...

Bile Usaha Seperti Tak Berbaloi....
Baik aku pegi Air Baloi..kat Pontian..!!!


~...Aku Yang Tengah Bengang...~
Kudis di kaki baru nak sembuh...tambah lagi kudis dihati...




www.tips-fb.com

4 comments:

  1. lorh ini kes assignment x dpt A ke???

    ReplyDelete
  2. hahahahah,,,mmg lah ko penternak kudis tersohor kat air baloiii!!!berbaloi-baloi!!hahahahaha

    ReplyDelete
  3. zue : ni kes lecturer aku yang paling skema bagi markah dalam dunia...hahaha.

    fara : haha...jgn sampai aku sumpah ko jdik ikan kaloi di air baloi nnti..!!!hahaha

    ReplyDelete
  4. ahhhhhhhhhhhhhhhh,,jgn smpai ak sumpah ko jd sesumpah di tanah tumpah darah ku!!!!!dapat kaki ak kang ko nieyyyy!!!hahhahahaah

    ReplyDelete