Saturday, June 25, 2011

Im back...>>



rase cam trlalu lame tinggalkn blog nih..
ntah ape citer dalm ni..citer kawan2 semua aku x amik tau..
sejak2 kembali bercuti..lepas jadik cikgu sebeblum ni..
skng aku aku ade mase nak jenguk2 dalam belok aku nih...

waahhh...banyaknye citer kawan2 yang aku tertinggal...
rase cam tgah tgok episod drama melayu..
tp ter miss episod awal2..
so bnyak gak x update upenye..hehe
ape2 pon aku dah kembali..
kembali membersihkan sawang2 yang bersarang dalm blog ni..
nak ceriakan blog x pandai2 lagi..haha
kembali gak ngan citer aku sendiri..
citer tentang sebuah nostalgia-seorang-aku..


diz story i wanna dedicate t0 all my lovely persons kat kelantan...
terlalu ramai kalo nak sebut name..huhu.
tapi yg khusus ditujukan..
kepada family Azli..
kepada students SMK Sultan Ibrahim 1, Pasir Mas..
kepada cikgu2 n staff sekolah..
kepada teman..rakan..kawan..dan sahabat di seluruh kelantan..
terima kasih atas segala jasa dan kenangan..



with little girls..



geng cikgu sukan praktikal kat Pasir Mas..




team C-PO FC yang feymes dan digeruni..hehe~



skuad handball under 18..dapat no 3.Ok la tu..huhu



skuad handball under 18..pening kpala nak layan diorg..huhu~



banyak lagi foto nak tunjuk..
tapi cukup la sikit2 je nk simpan dalam blog nih..huhu.
ape2 pon bagi aku setiap detik bersama mereka memberi pelbagai makna..
setiap foto ada citer tsendiri..
yang manis jadikan kenangan..
yang pahit jadikan panduan..


bukan mudah untuk melangkah sebagai seorang pendidik..
pergi berhadapan ngan anak2 remaja..
zaman yang pernah aku lalui dulu..
tapi Alhamdulillah..
aku berjaya lalui dengan baik..
berjaya lalui kat tempat orang..
bumi yang terlalu asing bagi aku..=)




1 beg roda besar khas untuk bawak bende2 ni je dari kelantan..huhu~


amcam..?? comey x teddy bear tu??huhu
ni antara buah tangan yang aku dapat dari mereka..
banyak lagi..tapi upload yang kecik2 je la..hehe.
xpenah seumur idup dapt hadiah banyak cmni..
tapi time tu aku dah rase cam artis..haha.


tapi aku bersyukur..
sekurang2 nye aku rase sangat dihargai disana..
seronok bile owg lain mnghargai kehadiran kita..
menyayangi diri kita..
dan bersedih atas perpisahan...


xde ape yang aku mampu berikan kepada mereka..
duit pon xbrape banyak mase tu nak beli hadiah..
just sepotong ayat yang mampu jadikan kenangan kepada mereka..


"..Waktu terasa semakin berlalu.."

"..tinggalkan cerita tentang kita.."

"..Akan tiada lagi kini tawamu.."

"..untuk hapus semua sepi di hati.."


yang penting..hidup ni kene teruskan..
banyak lagi cabaran yang perlu aku tempuh kat depan tu..
ntah besar kecik cabaran tu..tuhan je yang tahu..
aku berharap setiap perjalanan aku akan dipermudahkan oleh-nya..
dan setiap impian akan aku capai kelak..
setiap janji akan aku tunaikan..~








www.tips-fb.com

1 comment: